KERSTMARKT

Oude kerk Naaldwijk 2024

Met de succesvolle kerstmarkt van 2023 nog in onze gedachten,denken we alweer aan de volgende kerstmarkt.

We hebben ervoor gekozen om de jaarlijkse kerstmarkt in de Oude Kerk te Naaldwijk dit jaar te houden op 2 dagen en wel op 14 en 15 december 2024.

Zaterdag 11.00 uur tot 17.00 uur.

Zondag   12.00 tot 17.00 uur

We hebben plek voor ongeveer 40 kraampjes, die gevuld zijn met allerlei ambachtelijke producten,leuke snuisterijen, cadeautjes voor kerst, eten en drinken, kerststukjes en workshops.

Heb je belangstelling voor een kraam, stuur een mailtje naar kerstmarktoudekerk@hotmail.com

We hopen jullie te zien op 14 en 15 december!

Namens de Kerstmarktcommissie van de Oude Kerk Naaldwijk,
Marjo van Erven.

FACEBOOK pagina Kerstmarkt

De meest actuele informatie omtrent onze kerstmarkt wordt toegevoegd aan onze facebook pagina: www.facebook.com/KerstmarktOudeKerkNaaldwijk . Wilt u meer informatie, e-mail me dan. Ik ben Marjo van Erven, marktmeester, kerstmarktoudekerk@hotmail.com