KERSTMARKT

Oude kerk Naaldwijk 2023

Op zaterdag 9 december van 12.00- 17.00 uur en zondag  10 december van 12.00-17.00 uur is de  kerstmarkt in onze Oude Kerk .

Aangezien de kerkdienst de ene week in de Oude kerk wordt gehouden en de andere weekin de Ontmoetingskerk,  is het mogelijk om de kerstmarkt op zondag te houden.

Op die zondag is de kerkdienst namelijk in de Ontmoetingskerk.

Ook is het op deze zondag Koopzondag in het centrum van Naaldwijk ; dus een goedecombinatie  om onze sfeervolle kerstmarkt te bezoeken.

De kerk zal weer vol staan met kraampjes : (kerst)decoraties,tassen, sieraden, sjaals, lekkernijen, kerstkaarten, hebbedingetjes, kerststukken, verzorgingsproducten, tweedehands artikelen, proeverijtjes en nog veel meer.

U ziet dit jaar bekende kraampjes , maar ook heel veel nieuwe kraampjes!

Het is elk jaar weer fijn om te zien dat veel mensen onze kerstmarkt bezoeken en het is ook heel   gezellig om, onder het genot van een kopje koffie , erwtensoepof een glaasje glühwein met elkaar te praten.

U hoeft zeker niet naar Duitsland voor het bezoeken van een kerstmarkt, maar gewoon naar de Oude Kerk te Naaldwijk!

We zien u graag op  9 en 10  december.

FACEBOOK pagina Kerstmarkt

De meest actuele informatie omtrent onze kerstmarkt wordt toegevoegd aan onze facebook pagina: www.facebook.com/KerstmarktOudeKerkNaaldwijk . Wilt u meer informatie, e-mail me dan. Ik ben Marjo van Erven, marktmeester, kerstmarktoudekerk@hotmail.com